lørdag den 21. marts 2015

Torsdag den 26.2.15

I dag brast min verden sammen. 
Steen og jeg skulle op på Herlev Hospital for at få svar på min biopsi. Jeg var selv overbevist om at det var kræft og jeg fik desværre ret.

Jeg fik en masse oplysninger som jeg ikke hørte.

De var meget søde og gjorde mig tryg trods alt.

Vi gik ned til blodprøve og røntgen. Fik et mødekort til de ting der skal skulle foregå de næste par dage/uger. 

Første store skridt er at få den satan ud og det bliver på torsdag.

Vi forlod hospitalet som befandt vi os i en bobbel. 

Derefter gik turen til Mcdonalds. Fuck livstilsomlægning. Da vi havde spist ringede jeg til Dorthe som selvfølgelig blev rigtig ked af det. Nicolai reagerede som forventet og endte også med at komme hjem og sove. Han havde en masse spørgsmål som jeg prøvede at besvare. 
Det værste var at ringe til Mikkel, der sad der nede Palle alene i verden. 
Tobias tog det roligt og sagde : mor du skal jo ikke dø.

Ja jeg fik tudet en hel del den dag........ sikken noget lort

Ingen kommentarer:

Send en kommentar