torsdag den 26. marts 2015

26. marts

Jeg har haft det fint... ingen bivirkninger. Ikke bare en snert af kvalme.
Jeg er meget lettet, selv om jeg jo godt er klar over at det ikke er ensbetydende med at jeg slipper.

I tirsdag lignede jeg mere en der havde fået en brystforstørrende operation på det ene bryst end en der havde fået fjernet en knude. Så turen gik lige til Herlev, hvor der blev tømt lidt væske ud. Det var heldigvis klart, så højst sandsynligt ikke betændelse. Men de sender det alligevel til dyrkning.

------------

I går kom der en lille blødning ved min picc-line. Mente selv at jeg måske havde brugt den arm for meget.... men den gjorde lidt ondt og jeg havde svært ved at sove om aftenen.

------------------

I dag skulle jeg til Lyngby og prøve parykker. Jeg var ikke helt på dupperne. Armen gjorde lidt ondt, jeg var svimmel og mine ben var lidt spaghetti agtige...men jeg tog afsted.

Jeg forelskede mig i den første paryk jeg prøvede. Utrolige dejlige piger, god og professionel behandling. Købte et par tørklæder med det samme.
Fik desværre ikke prøvet at være blondine. Men overvejer stadig denne her

Efter et vellykket besøg hos Svaneklinik, gik jeg en tur i Lyngby Centret.. men benene ville sg ikke rigtig gå den samme vej som jeg ville. Og synes der var aaaalt for mange mennesker selv om de lige havde åbnet. Måtte lige en tur i søstrene Grene.
Jeg bad mors dyt om at køre hende hjem... og det gik fint.
Da jeg kom hjem havde jeg det skidt og armen gjorde ondt. Jeg prøvede at hvile lidt men synes det blev værre, så jeg ringede Steen hjem.
Mens jeg ventede ringede jeg til afdelingen og da de havde aftenåbent, kørte vi derop da Steen kom hjem.

De tjekkede picc-linen og da det ikke er meningen at den skal genere, blev den pillet ud. Det lettede. Men samtidigt er jeg skræmt over at skal have den lagt igen. Men de har lovet mig en masse beroligende. Lige nu er det vigtigt at armen får lidt ro.

Men hovedet op og benene ned.......  pas på jer selv derude.... det gør jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar