mandag den 23. marts 2015

23. marts

I dag er det så første dag med kemo. Har lidt uro i kroppen men ellers har jeg det fint nok.

Dorthe kommer her kl 11 og tager med mig derop. Dejligt.


Kan så fortælle at det gik godt. Var ret nervøs da vi kom derop. Jeg blev placeret i den dejlig lænestol og så kom min sygeplejerske og forklarede hvad der skulle ske. Først fik jeg lidt saltvand i droppet som jeg kunne smage.. haha..

Så kom den første kemo som løb igennem på 5 min og som var knaldrød. Så jeg blive bange når jeg tisser rødt. Så kom den anden kemo som kunne tage 20-30 min. Den kunne give en stærk lugt i næsen af frisk ingefær og derefter give hovedpine. Men det fik jeg heldigvis ikke.

Til sidst skiftede hun mit plaster på kateteret og så var vi færdige. Og vi BÅDE kaffe og marcipanbrød........

Jeg havde det fint da vi tog hjem, så jeg kørte søster til toget og kørte over og handlede.

Senere fik jeg dog lidt ondt rundt omkring i kroppen. Lidt hovedpine og ondt i maven.. men slet slet ikke noget jeg ikke kunne holde ud. Dog er jeg sååååååå træt. Men vågnede også ved 5-tiden.

Er begyndt at mærke en smule kvalme nu, men har en pille jeg skal tage her kl. 20

Alt i alt en god dag med 1. behandling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar