mandag den 23. marts 2015

20. marts

I dag tog Steen med mig på hospitalet.

Vi kom ned på stuen. Steen fik sådan noget sterilt tøj på. Ærgerligt vi havde glemt mobilen. Så intet billed i denne omgang.

Jeg lå der på briksen fuldstændig dækket til og så gik vi i gang.

I første omgang ramte han en nerve. Det gjorde så ondt, at tårerne sprøjtede. Jeg sagde at hvis det ikke lykkedes i denne omgang, så ville jeg droppe det.

Det gjorde det heldigvis. Derefter var lige oppe og få nogen kvalmestillende piller til på mandag hvor jeg skal have min første kemo-behandling.

Om aftenen skulle Steen ud og arbejde i Ringsted..  ikke lang tid efter at han var kørt, fik jeg det så dårligt. Kraftig metalsmag i munden og rystede voldsomt i hele kroppen. Jeg ringede til Steen som kom tilbage. Derefter ringede jeg til hospitalet. De mente ikke at der var fare på færde. Faldt til ro efter at have ligget lidt, så Steen kørte igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar