lørdag den 21. marts 2015

Lørdag den 28 februar

Vågnede tidligt pga Lui, men sov bagefter videre til kl. 8.

Har det egentlig ok i dag men megen uro i kroppen.

Vil bare ikke lade det her knække mig men kan mærke ind i mellem at nu knækker filmen.

Skal ringe til KB (kræftens bekæmpelse) kl. 12 og spørge om jeg må tage en beroligende pille når det er slemt.

Men fuck det er hårdt. Tænker ikke på døden for de har lovet at jeg bliver rask, men er hamrende bange for kemoen og har meget lyst til at vælge det fra. Er bange for de bivirkninger der kan komme og at Steen føler afsky fra mig når jeg mister håret.

Steen er på job nu. Har lovet at skynde sig.

Jeg har lige fået mit garn så måske jeg skulle komme i gang og tænke på noget andet. Fik lige snakket med KB. En god snak. De kunne selvfølgelig ikke svare på det med pillerne. Men vi fik en snak om kemo. Om at jeg har al ret til at vælge det fra. Nu må vi se hvad de siger efter operationen.
Havde det godt efter snakken.
Steen kørte på job og jeg fik en lur.

Har lidt panik her til aften. Er bange for at dø. Hvordan skal Steen klare det .. og ungerne?? Kan vores forhold holde til den kamp vi skal igennem.
Ved godt de siger at jeg bliver rask og det GØR jeg også. Men angsten sidder der alligevel.

Nå pyt.. solen skinner og jeg hører god musik

Ingen kommentarer:

Send en kommentar