fredag den 17. april 2015

18. april

Nemesis, kender i hende...?? For jeg oplevede hende for fuld kraft.
Nu har jeg siddet og fortalt hvor flot og godt jeg er sluppet over min kemo.

Føj for den da.
Natten mellem torsdag og fredag, var jeg bare såååååå dårlig. Vågnede ved 2-tiden med kvalme. Gik ned i stuen og fik taget en pille. Så startede mavepinen. Rystede af kulde, tog et tæppe på for derefter at svede.
Fornemmelse af at man ikke ved om man skal have noget ud den ene eller den anden vej. Heldigvis slap jeg for begge dele. Natten igennem sad jeg op og sov lidt af gangen.

Fredag morgen var jeg bestemt ikke på toppen og min søde kæreste ringede hjem fra job og spurgte om der var noget jeg ville have.
Så hele formiddagen bestod af kiks og tropejuice.

Omkring middag var jeg nogenlunde ok.

Men en sløv dag med spaghetti i benene.

Gik tidligt i seng da jeg ikke var helt ok.

--------------------------

I dag er jeg vågnet skrup hamrende sulten... uden kvalme. Så hvis de bivirkninger bare skal sparke røv en enkelt dag... så okay... ja nu er jeg lidt for kvik i munden igen...men hva fanden, vi lever kun en gang og må tage nogen chancer.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar