mandag den 4. maj 2015

4. maj

Blodprøve og samtale.
Gik fint. Kun 15 f'ør mig til blodprøve. Sidst var der 40 før mig.

Sygeplejersken var meget glad for at høre at mine bivirkninger er minimale...

Vi snakkede om mit hår. Det er begyndt at vokse. Det er åbenbart ikke unormalt. Så det er jo dejligt. Selv om jeg har vænnet mig til at være skaldet.

Har prøvet min paryk flere gange.. synes jeg ser åndsvag ud.

NÅ... i morgen står den på kemo... og så er jeg halvvejs.. HIP HIP HURRAAAAAA

Her til aften har jeg haft voldsom kvalme igen. Det er hver gang jeg har pralet af ikke at have bivirkninger..

Udover det er min krop bare trææææææt. Føler mig som en der har løbet maraton uden overhovedet at være i noget der ligner god form.

Overvejer en pottestol eller en voksenble... der er så langt op til toilettet når ens ben brokker sig.

Men ellers lever jeg jo som jeg plejer... Og ind i mellem glemmer man sg at man gennemgår en efterbehandling mod den satans sygdom.

Jeg er så heldig at være omgivet af en dejlig familie og nogle skønne venner, bekendte og ikke mindst naboer som tilbyder at handle eller lave mad. Er voldsomt taknemmelig..

Det er næsten lige så godt som at vinde i Lotto....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar