søndag den 5. april 2015

6. april

Ja så blev jeg 50 år i går. Det var en skøn dag med masser af dejlige gæster til åbent hus. Og meget flotte gaver.
Dejligt at være omgivet af mine skønne drenge.

Senere var vi ude at spise... ja med undtagelse af Nicolai som havde tømmermænd. 


Jeg har det faktisk så godt at jeg glemmer at jeg er i gang med et behandlingsforløb..... Det værste der har været er blister og irritation i munden. 

Men men men men..... i går aftes begyndte jeg at fælde. Det rystede mig lidt selv om jeg jo i den grad er var forberedt på det.....

Vil helst have håret af inden det er store totter der falder af, men samtidigt vil jeg helst vente så lang tid som muligt. 

På torsdag skal jeg have lavet negle.... så selv om jeg ikke har hår, så kan jeg godt være feminin med lange negle.. herligt. 

Kys livet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar