onsdag den 15. april 2015

15. april

Sikken en lortedag. Vågnede kl. 3 med migræne. Tog en migrænepille... vågnede kl. 5 stadig migræne. Klokken 5.40 tog jeg så to treo og det begyndte at lette.

Klokken 7.30 vækkede jeg Steen og huskede at tage min beroligende pille en time før jeg skulle på Herlev hospital.

Vi kom derop for at få lagt en picc-line og jeg var egentlig rolig nok.. pga pillen. Men efter 4 forsøg med smerter og tårer, måtte han opgive højre arm. Spurgte om han måtte prøve venste hvor den lå sidst men jeg orkede ikke mere. Han fik lagt en venflon da jeg SKAL have kemo i aften. Sygeplejersken på afdelingen skal så tage stilling til om jeg skal have lagt en port-a-cath eller om de vil lægge en venflon hver gang.

En port-a-cath er en lille kapsel der indopereres under huden ved kravebenet.. hvorfra der løber et kateter ned til toppen af hjertekamret.
Normalt lægger man kun sådan en hos folk som skal have mere kemo end jeg skal

Nu har jeg sovet.. var heeeeeeeeeeeeeelt træt i øjnene. Klokken 17.00 står den på rød kemo-saft fra baren......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar