torsdag den 2. juli 2015

den 2. juli

Selve kemoen gik godt...
Hende der stak mig var bare fantastisk til det.

Men allerede lørdag begyndte smerterne. Puha det var godt nok voldsomt. Og samtidigt begyndte alt det svampe-halløj i min mund og den smule smagssans jeg havde fået tilbage fra sidst, forsvandt igen. Jeg har ikke lyst til at spise andet end is.

Udslæt har jeg fået igen.. ved halsen ... samt under brysterne.

I går fik jeg nok. Jeg havde fået noget svampegel til min mund og det giver i den grad diarre. Jeg græd og græd .... smerterne sad i nakken og ryg og føltes som en mild lammelse.

Jeg kunne pludselig overhovedet ikke være sej mere.. eller klappe i hænderne over at der KUN er en gang tilbage. Filmen knækkede bare. Og stakkels Steen ved ikke hvor han skal gøre af sig selv når jeg er ked af det.

Søvn er også lidt la-la. Jeg vågner hver nat ved 3-tiden og er vågen en lille time.. for så at falde i søvn igen.

Andre danskere jubler over varmen men for mig gør den det hele meget værre. Også psykisk fordi jeg ikke kan komme ud og nyde den.

Jeg er såååå træt og gider ikke mere. Lige nu har jeg det bedst hvis Steen bare er i nærheden af mig. Parat til at gribe mig, når det hele vælter

Sorry, at jeg ikke kunne komme med en dejlig, sjov og positiv opdatering.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar